'3 Kata' Kunci Pencetus Kejayaan Muslim




USAHA :
"Dan katakanlah, 'Berusahalah kamu, maka Allah dan RasulNya serta orang-orang mukmin akan melihat usahamu itu." (At-Taubah: 105).

DOA : “Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu tentang Aku, maka (jawablah), bahwasanya Aku adalah dekat. Aku mengabulkan permohonan orang yang berdoa apabila ia memohon kepada-Ku, maka hendaklah mereka itu memenuhi (segala perintah) Ku dan hendaklah mereka beriman kepada-Ku, agar mereka selalu berada dalam kebenaran” (Al-Baqarah: 186).

TAWAKAL :
“Hanya kepada Allah aku bertawakal dan hanya kepada-Nya aku kembali” (Huud: 88).

~Maka wahai orang-orang yang beriman, usaha,doa dan tawakallah kamu kepada Allah kerana itu adalah sebaik-sebaiknya.~

Kepada : Sahabat-sahabat yang bakal dan sedang menduduki ujian sama ada ujian dari Allah atau peperiksaan. Semoga berkat dari apa yang kamu buat dibalas sebaik-sebaiknya oleh Allah...Gud Luck!!n All the Best! ^_^