Koleksi Kesayangan :)


Assalamualaikum wrt.. Dah lame rasanya x jenguk blog sendiri. Bukan sibuk, bukan malas tapi sebenarnya hati dah mula goyah. Mula tersimpang jauh dari dunia sebenar. Tapi alhamdulillah masih sempat ingat kepada Yang Satu. Tapi alhamdulillah sekarang mula tertarik hati nak update sebab sokongan seorang sahabat. TQ sahabat :)

Entry kali x tahu nak cakap ape sebenarnya tapi...nak share sesuatu kepada semua. Nak share koleksi buku2 sejarah yang saya kumpul selama setahun dah. X pernah terfikir saya kan jadi 'gila' sejarah tapi ini la hakikat saya sekarang. Alhamdulillah...2 tahun memencilkan diri akhirnya dapat sebuah pengalaman yang hebat. InsyaAllah sejarah2 Islam masih dalam ingatan :)

 
Ni la koleksi buku sejarah saya. Masih banyak yang xde seperti Tariq, Hamzah, Jaafar, Muawiyah, Hijrah dan banyak lagi. Tapi insyaAllah saya akan cuba kumpul sikit2 :)

Akhir kata, doakan saya supaya tetap istiqamah dalam meng'update' blog saya yew. InsyaAllah dan amin :)

No comments:

Post a Comment